Prilagoditev za slabovidne
Prilagoditev za dislektike
Erasmus+ Mladi v akcijiInfo servis EurodeskSALTO SEE RCMladinstival 2017

Moja izkušnja: »Power of Positivity, 15. – 18. maj 2017, Irska

30.06.2017

Usposabljanje z naslovom Power of Positivity je potekalo od 15. do 18. maja 2017 v majhnem kraju Bray, južno od Dublina. Usposabljanja se je udeležilo 23 oseb iz 9 držav EU.

Power of Positivity (POP) je mladinskim delavcem nudila priložnosti za razvoj Erasmus+ mladinskih izmenjav, v osnovi za projekte na področju promocije duševnega zdravja in dobrega počutja mladih.

Cilji usposabljanja so bili:
- Razviti stike in mreženja z namenom izvedbe mladinskih izmenjav z ostalimi udeleženci, ki delujejo na področju duševnega zdravja in dobrega počutja mladih.
- Vključiti tudi začetnike pri projektih mladinskih izmenjavah.
- Deliti informacije in izkušnje udeleženih organizacij, ciljnih skupin in področnih projektih na temo dobrega počutja in duševnega zdravja mladih.
- Osvetliti možnosti in prioritete znotraj programa Erasmus+.
- Razumeti, kako vključiti neformalno izobraževanje in Youthpass v mladinske izmenjave.

Udeleženci smo bili na začetku deležni številnih metod spoznavanja na osebni ravni, stopnjevalo pa se je do spoznavanja na profesionalni ravni.

Zasluga odličnih trenerjev, Dermot O' Brien-a (Irska) in Sanne de Kieviet (Nizozemska), je bila, da smo v resnici kmalu zadihali kot enotna skupina, željna povezav na različnih ravneh. Sam delavnik je bil precej naporen, saj smo imeli urnik zapolnjen od 9. ure zjutraj do 19. zvečer, trenerji pa so posebej nagovarjali in vzpodbujali deloven prosti čas in navezovanje stikov in spoznavanje na profesionalni ravni.

Posebej bi izpostavili metodo spoznavanja organizacij in iskanje potencialnih partnerjev - Compass. Gre za neke vrste predstavitveni plakat, ki ga izdela vsaka udeležena organizacija za svojo dejavnost in na katerem je narisan krog - kompas, ki ima 4 "smeri": OPCIJA / NEKOMPATIBILEN / KOMPATIBILEN / POTENCIALEN. Na sredini kompasa so smerokazi, za vsako organizacijo po eden. Poleg kroga je na plakatu predstavitev organizacije in predstavnika.

Predstavitve so bile zelo slikovite, saj je njihov namen pritegniti potencialne partnerje in kompatibilne organizacije. V vednosti, da usmerjanje kazalca svoje organizacije ne pomeni osebnega odnosa do udeleženca, smo se lahko ob pavzah sprehodili ob vseh predstavitvenih plakatih in premikali svojo puščico. Na koncu smo lahko preverili ali je organizacija, katero smo označili kot kompatibilno, enako storila tudi na našem kompasu. Če ni, smo lahko o tem razpravljali in ponovno premaknili kazalec itd. Metoda je dejansko pomagala skovati in zaznati potencialna partnerstva.

Ramiz Derlič, Indijanez


« Nazaj
Z ogledom te spletne strani se strinjate z uporabo piškotkov.     V REDU       O piškotkih