Prilagoditev za slabovidne
Prilagoditev za dislektike
Erasmus+ Mladi v akcijiEvropska solidarnostna enotaInfo servis EurodeskSALTO SEE RC

E-novice

Želite biti sproti obveščeni o vseh naših aktivnostih, novostih in dogajanjih?

Naročite se na naše e-novice!

Prehod na izključno digitalno poslovanje in podpisovanje

13.08.2020

Obveščamo vas, da Nacionalna agencija od 1. novembra 2020 dalje prehaja na izključno digitalno poslovanje preko elektronske pošte in digitalno podpisovanje dokumentov, s čimer želi doprinesti k varovanju okolja kot tudi poenostaviti ter pohitriti nekatere obstoječe postopke.

Od 1. 11. 2020 dalje bodo tako za Nacionalno agencijo z vaše strani ustrezno podpisani le tisti dokumenti, ki bodo podpisani s kvalificiranim digitalnim potrdilom zakonitega zastopnika.

Z namenom priprave na to obdobje, vas Nacionalna agencija poziva, da si do konca oktobra 2020 (do t. i. konca prehodnega obdobja), pridobite ustrezna kvalificirana digitalna potrdila zakonitih zastopnikov, v kolikor takšnih potrdil še nimate.

Kvalificirana digitalna potrdila v Sloveniji lahko pridobite pri štirih overiteljih:
- Ministrstvo RS za javno upravo - SIGEN-CA
- Pošta Slovenije d.o.o. - Pošta®CA
- Nova Ljubljanska banka d.d. - AC NLB
- Halcom d.d. - Halcom CA

Podpisovanje medsebojnih dogovorov (sporazumov, aneksov, pogodb) poteka v Adobe Readerju. V kolikor še nimate nameščenega, ga lahko brezplačno prenesete s strani: https://get.adobe.com/si/reader/otherversions/. 

V kolikor že imate kvalificirano digitalno potrdilo, vendar niste prepričani o postopku in uporabi, nas pokličite in z veseljem vam bomo svetovali.

Zahvaljujemo se vam za vaše sodelovanje!

Priloga: Dopis "Prehod na izključno digitalno poslovanje"


« Nazaj
Z ogledom te spletne strani se strinjate z uporabo piškotkov.     V REDU       O piškotkih