Prilagoditev za slabovidne
Prilagoditev za dislektike
Erasmus+ Mladi v akcijiEvropska solidarnostna enotaInfo servis EurodeskSALTO SEE RC

Kakovost informiranja

Pomembna prednostna naloga Eurodeska kot evropskega infoservisa je povečevanje kakovosti informiranja mladih, in sicer na naslednje načine: 

- zagotavljanje evropskih informacij o priložnostih za mobilnost mladih in evropski mladinski politiki
- oblikovanje smernic kakovosti za informiranje mladih
- usposabljanje akterjev, ki delujejo na področju informiranja
- omogočanje prostora za prenos dobrih praks in izmenjavo izkušenj med akterji na področju informiranja
- zbiranje publikacij na temo informiranja mladih. 



Vloge multiplikatorjev/informatorjev

Vloga informatorja mladih vključuje širok spekter znanj in spretnosti, ki jih morajo upoštevati pri svojem delu. Eurodesk je v okviru svojih modulov za usposabljanje Eurodesk partnerjev, identificiral deset področij, pomembnih za uspešno opravljanje vloge informatorja/multiplikatorja:

  • UČENJE: Multiplikatorji delajo v okolju, ki se stalno spreminja in razvija. Za uspešno izvajanje svojega dela, morajo imeti multiplikatorji željo po pridobivanju in predajanju novih znanj.
  • SPOROČANJE: Multiplikatorji morajo svoji ciljni skupini sporočiti informacije z uporabo najbolj relevantnih orodij, metod in pristopov.
  • INFORMIRANJE: Multiplikatorji morajo informacije posredovati ob pravem času in preko različnih kanalov. VIRI: Multiplikatorji morajo vedeti, kje poiskati relevantne, posodobljene informacije, da lahko ciljni skupini posredujejo potrebne vire.
  • MOTIVACIJA Multiplikatorji morajo biti seznanjeni s ključnimi načeli „kako motivirati mlade“, tudi kot rezultat poslušanja mladih in analize ciljne skupine. To je posebej pomembno pri mladih z manj priložnostmi.
  • SVETOVANJE: Multiplikatorji morajo biti sposobni analizirati potrebe svoje ciljne skupine, da jim lahko posredujejo uporabne informacije in jim pomagajo izbrati pravo priložnost.
  • MREŽENJE: Vključenost v različne mreže: lokalne, regionalne, nacionalne in mednarodne.
  • POBUDNIŠTVO: Multiplikatorji morajo občasno prevzeti pobudo za organizacijo sestankov, info dogodkov in drugih aktivnosti.
Z ogledom te spletne strani se strinjate z uporabo piškotkov.     V REDU       O piškotkih