Dogodki
Trenutno ni aktualnih objav.
E-novice
Naročite se na naše e-novice!
Utrinki z dogodkov: Mobilize! On-/offline campaigning seminar v Budimpešti (2.-5. september 2015)
Predstavnici organizacije Info ŠKUC in Mladinskega centra Zagorje ob Savi sta se udeležili EURODESK-ovega mednarodnega seminarja na temo online in offline kampanij. Obe omenjeni organizaciji sta regionalni partnerki v mreži EURODESK Slovenija, ki jo sicer sestavlja osem organizacij in institucij.
Seminar je med 2. 9. in 5. 9. 2015 potekal v Budimpešti, pod okriljem madžarske mreže Eurodesk. Poleg slovenskih partnerjev so se dogodka udeležili še predstavniki Eurodesk Brussels Link ter predstavniki nacionalnih Eurodesk koordinatorjev in regionalnih partnerjev z Madžarske, Poljske, Hrvaške, iz Švice in Estonije.
Vsaka organizacija se sooča z izzivom, kako in na kakšen način doseči ciljno publiko. Seminar je bil odlična priložnost za deljenje izkušenj med partnerji, za širjenje idej dobrih praks, za krepitev znanj o izvedbi posameznih akcij, vsekakor pa tudi za navezovanje novih potencialnih partnerstev pri projektih.
Udeleženci seminarja so zbrali nekaj primerov dobrih praks in nasvetov pri izvajanju on-/offline kampanij:
- »mladi mladim« deluje bolj produktivno,
- promocijski material naj ne bo v papirnati obliki,
- šole so vedno polne mladih,
- najti je potrebno vodjo skupine mladih, ki ima vpliv na mnenje ostale skupine,
- offline kampanija je bolj efektivna kot online kampanija,
- mladinsko ulično delo ima odličen potencial, da pridemo v stik z mladimi,
- povežimo online in offline aktivnosti kampanije,
- povežimo spletno stran organizacije z našimi družbenimi mediji.
Nekaj nasvetov za organizacijo in izvedbo offline kampanije:
- dokumentiranje aktivnosti (fotografiranje, snemanje) in po končani aktivnosti deljenje vsebine na spletu,
- aktivnost naj vsebuje element presenečenja,
- aktivnost naj bo izvirnost, udeleženci naj se zabavajo,
- potrebno je pripraviti dober izvedbeni načrt (točno razdeliti vloge); pripraviti je potrebno »plan B«
- potrebno je dobro poznati svojo ciljno skupino,
- aktivnost mora imeti enostavno in jasno sporočilo, cilj,
- aktivnost mora biti enostavna, da jo razume vsak,
- paziti moramo na koherenco med vsebino in obliko,
- aktivnost naj ne bo predolga,
- potrebno je izbrati primerno lokacijo in čas za izvedbo,
- potrebno je imeti output/ outcome,
- nujno je imeti dobre organizatorje in izvedbenike akcije,
- zavedati se moramo pomembnosti, relevantnosti akcije,
- v mislih moramo imeti tudi možnost tveganja, da akcija ne uspe ali doseže našega prvotnega cilja.
Info ŠKUC (info.skuc@lmit.org) in Mladinski center Zagorje ob Savi (info@mczos.si)
« Nazaj