Prilagoditev za slabovidne
Prilagoditev za dislektike
Erasmus+: MladinaEvropska solidarnostna enotaInfo servis EurodeskSALTO SEE RC

Dogodki

Trenutno ni aktualnih objav.

E-novice

Želite biti sproti obveščeni o vseh naših aktivnostih, novostih in dogajanjih?

Naročite se na naše e-novice!

Utrinki z dogodkov: Mobilize! On-/offline campaigning seminar v Budimpešti (2.-5. september 2015)

10.09.2015

Predstavnici organizacije Info ŠKUC in Mladinskega centra Zagorje ob Savi sta se udeležili EURODESK-ovega mednarodnega seminarja na temo online in offline kampanij. Obe omenjeni organizaciji sta regionalni partnerki v mreži EURODESK Slovenija, ki jo sicer sestavlja osem organizacij in institucij.

Seminar je med 2. 9. in 5. 9. 2015 potekal v Budimpešti, pod okriljem madžarske mreže Eurodesk. Poleg slovenskih partnerjev so se dogodka udeležili še predstavniki Eurodesk Brussels Link ter predstavniki nacionalnih Eurodesk koordinatorjev in regionalnih partnerjev z Madžarske, Poljske, Hrvaške, iz Švice in Estonije.

Vsaka organizacija se sooča z izzivom, kako in na kakšen način doseči ciljno publiko. Seminar je bil odlična priložnost za deljenje izkušenj med partnerji, za širjenje idej dobrih praks, za krepitev znanj o izvedbi posameznih akcij, vsekakor pa tudi za navezovanje novih potencialnih partnerstev pri projektih.

Udeleženci seminarja so zbrali nekaj primerov dobrih praks in nasvetov pri izvajanju on-/offline kampanij:

  • »mladi mladim« deluje bolj produktivno, 
  • promocijski material naj ne bo v papirnati obliki, 
  • šole so vedno polne mladih, 
  • najti je potrebno vodjo skupine mladih, ki ima vpliv na mnenje ostale skupine, 
  • offline kampanija je bolj efektivna kot online kampanija, 
  • mladinsko ulično delo ima odličen potencial, da pridemo v stik z mladimi, 
  • povežimo online in offline aktivnosti kampanije, 
  • povežimo spletno stran organizacije z našimi družbenimi mediji. 


Nekaj nasvetov za organizacijo in izvedbo offline kampanije:

  • dokumentiranje aktivnosti (fotografiranje, snemanje) in po končani aktivnosti deljenje vsebine na spletu, 
  • aktivnost naj vsebuje element presenečenja, 
  • aktivnost naj bo izvirnost, udeleženci naj se zabavajo, 
  • potrebno je pripraviti dober izvedbeni načrt (točno razdeliti vloge); pripraviti je potrebno »plan B«
  • potrebno je dobro poznati svojo ciljno skupino,
  • aktivnost mora imeti enostavno in jasno sporočilo, cilj,
  • aktivnost mora biti enostavna, da jo razume vsak, 
  • paziti moramo na koherenco med vsebino in obliko, 
  • aktivnost naj ne bo predolga, 
  • potrebno je izbrati primerno lokacijo in čas za izvedbo, 
  • potrebno je imeti output/ outcome, 
  • nujno je imeti dobre organizatorje in izvedbenike akcije, 
  • zavedati se moramo pomembnosti, relevantnosti akcije, 
  • v mislih moramo imeti tudi možnost tveganja, da akcija ne uspe ali doseže našega prvotnega cilja. 


Info ŠKUC (info.skuc@lmit.org) in Mladinski center Zagorje ob Savi (info@mczos.si)


« Nazaj
Z ogledom te spletne strani se strinjate z uporabo piškotkov.     V REDU       O piškotkih