Prilagoditev za slabovidne
Prilagoditev za dislektike
Erasmus+ Mladi v akcijiEvropska solidarnostna enotaInfo servis EurodeskSALTO SEE RC

Prijavni postopek

Prijavni postopek po korakih

1. KORAK: PRIDOBITEV PIC KODE

Za prijavo projekta, mora vaša organizacija imeti PIC kodo. V kolikor je še nimate, jo pridobite tako, da na Portalu za udeležence ustvarite profil organizacije. Po tem, ko na portalu uspešno ustvarite profil organizacije, morate nanj obvezno naložiti (pripeti) še nekatera dokazila, in sicer:

  • Izpis iz AJPES-a
  • Obrazec za finančno identifikacijo
  • Dokazilo o pravnem statusu (za društva, zasebne zavode ipd., velja obrazec za "podjetja v zasebni lasti".)
  • Če v projektni prijavi zaprošate za več kot 60.000 EUR sredstev in ste nejavna organizacija, morate v svoj profil pripeti še zaključeno bilanco stanja za zadnje zaključeno finančno leto.

Pri postopku registracije vašega računa na Portalu za udeležence sta vam lahko v pomoč Uporabniški priročnik za uporabo portala ali nabor pogosto zastavljenih vprašanj o portalu

POMEMBNO: Vsaka pravna oseba lahko pridobi le eno kodo PIC, ki jo potem uporablja ob vsakokratnem sodelovanju v programu, zato poskrbite za dogovor v organizaciji glede skrbništva nad dostopnimi gesli za morebitne spremembe. Vsaka pravna oseba bo namreč odgovorna za osveževanje svojega spletnega profila v primeru sprememb podatkov, vnešenih ob pridobitvi kode PIC (sprememba zakonitega zastopnika, kontaktne osebe, naslova in podobno).

Postopek pridobitve PIC kode poteka v grobem v treh korakih:

1. Najprej si morate ustvariti EU login račun

2. Nato morate na portalu za udeležence registrirati svojo organizacijo (na zavihku ORGANISATIONS izberite možnost "Register", vpišete svoje prijavne podatke ter ustvarite profil organizacije, ki se zaključi s pridobitvijo PIC kode, vendar vaša registracija s tem še ni povsem zaključena - glej naslednji korak).

3. Na portalu izberite možnost za urejanje profila svoje organizacije. Na zavihku ORGANISATIONS izberite možnost "My organisations" in kliknite na gumb MO, dodajte zahtevane dokumente na dnu strani (izpis iz Ajpesa, obrazec za finančno identifikacijo ter dokazilo o pravnem statusu; če zaprošate za več kot 60.000 EUR in ste nejavna organizacija pa morate v svoj profil pripeti še zaključeno bilanco stanja za zadnje zaključeno finančno leto) in kliknite "Submit changes". S tem je vaša registracija zaključena.

2. KORAK: PRIPRAVA PROJEKTA IN IZPOLNJEVANJE PRIJAVNICE 

Osnovni dokument pri pripravi projektov je seveda Vodnik po programu Erasmus+, za kakovostnejšo pripravo projektov pa vam priporočamo tudi ogled vsebinskih smernic in usmeritev.

Prijavo morate oddati na ustreznem elektronskem obrazcu.

Pomembno: Bodite pozorni na to, da uporabljate zadnjo različico Vodnika. Trenutno slovenski prevod še ni bil posodobljen z različico 2, v kateri je glede na različico 1 precej zelo pomembnih sprememb. Zato vam svetujemo, da za referenčno različico jemljete angleški vodnik oz. na slovenskem prevodu na naslovni strani obvezno preverite, za katero različico gre. 

Pri izpolnjevanju si lahko pomagate s Tehničnim vodnikom za izpolnjevanje prijavnic, za preračunavanje razdalj za potne stroške pa uporabite Kalkulator razdalj Evropske komisije. 

POMEMBNO: Projekte prostovoljstva v okviru Ključnega ukrepa 1 lahko v program prijavite samo v primeru, da imate veljavno akreditacijo oz. znak kakovosti. Več o tem, kako pridobite akreditacijo oz. znak kakovosti si lahko preberete na podstrani Akreditacija organizacij.

3. KORAK: OBVEZNE PRILOGE PROJEKTNI PRIJAVNICI

Prijavnica je elektronska in se odda preko spleta, vanjo pa je potrebno pripeti nekatere priloge ter podpisane in skenirane dokumente, in sicer: 

Podpisana in skenirana pooblastilna pisma

Obrazec najdete na podstrani Razpisna dokumentacijaPomembno: V prijavnico lahko pripnete največ deset (10) priponk, zato morate v primeru, da imate več partnerjev, vsa pooblastilna pisma skenirati v en (1) sam PDF dokument, ki ga nato pripnete k prijavnici. Bodite pozorni tudi na to, da skupna velikost vseh priponk ne sme presegati 10 MB, zato bodite pri skeniranju pozorni na resolucijo. V primeru, da vam pooblastilnih pisem ne uspe priložiti ob prijavi, jih morate posredovati najkasneje do podpisa pogodbe z Nacionalno agencijo. 

Časovni načrt aktivnosti

Uporabiti morate predpisane predloge obrazca za časovni načrt aktivnosti za posamezno akcijo. Najdete jih na podstrani Razpisna dokumentacija(NAMIG: Če se vam obrazec ne odpre, ga z desnim klikom shranite na računalnik in ga nato odprite od tam!) 

Pomembno: če v okviru projekta načrtujete predhodni načrtovalni obisk oz. APV (Advanced Planning Visit), morate časovni načrt priložiti tudi zanj in ne samo za aktivnost kot tako!

Podpisana in skenirana Častna izjava

Častna izjava je sicer sestavni del e-prijavnega obrazca, vendar jo morate kljub temu natisniti, podpisati, skenirati ter pripeti kot prilogo.

4. KORAK: ODDAJA PRIJAVNE DOKUMENTACIJE 

Ko je prijavnica izpolnjena in ste vanjo pripeli vse obvezne priloge, jo lahko elektronsko oddate s klikom na gumb Oddaj, in sicer najkasneje do 12. ure na dan prijavnega roka. V kolikor bi imeli pri oddaji tehnične težave, bomo te reševali individualno, pomembno pa je, da nas v tem primeru o tem pisno obvestite v roku dveh ur na info@mva.si, zraven pa obvezno priložite dokazilo (npr. print screen) o neuspešnem poskusu oddaje prijavnega obrazca. 

NAMIG: Prijaviteljem toplo priporočamo, da prijavni obrazec oddajo čim prej oz. najkasneje ob 11. uri, saj zaradi povečanega prometa na strežniku oddaja obrazca včasih traja dlje časa in tako preprečijo, da bi se prijavni obrazec v sistem pretočil prepozno.)

POMEMBNO: Končno verzijo prijavnice v PDF formatu skrbno shranite in je ne zavrzite! V kolikor od nacionalne agencije v roku 10 dni po prijavnem roku ne prejmete obvestila o prejeti vlogi, nas o tem nujno obvestite na info@mva.si
Z ogledom te spletne strani se strinjate z uporabo piškotkov.     V REDU       O piškotkih